Kursanmälan

All kursverksamhet bedrivs i samarbete med Studiefrämjandet.

BEGÄRAN OM SAMTYCKE
Enligt dataskyddsförordningen GDPR

Markaryds Brukshundklubb vill behandla personuppgifter om dig.

Vi behöver göra det för att du skall kunna vara medlem hos oss.

När du blir medlem hos oss, blir du det även hos Svenska
Brukshundklubben.

De medlemsvillkoren kan du läsa på
Vi vill också behandla personuppgifter för att du ska vara uppdaterad om våra utbildningar, tävlingar och andra klubbhändelser samt kunna skicka nyhetsbrev till dig.

Det kan även förekomma uppgifter i våra trycksaker, i information i klubbstugan, på anslagstavlan och på
sociala medier så som Facebook och vår hemsida.

Era uppgifter kommer att sparas av bokföringstekniska skäl, samt vi behöver redovisa underlag för skattemyndigheten och behålls av legala skäl och kan därför inte raderas
Om du deltar på någon av våra arrangerade aktiviteter, vill vi kunna ta kort och använda namnuppgifter på dig och din hund för att använda på våra informationsytor.
Du har alltid rätt att kunna motsätta dig vår behandling av dina personuppgifter för marknadsföring.
Du har också alltid rätt att återkalla ditt samtycke beträffande vår rätt att behandla dina personuppgifter.

Dock kan du inte vara medlem hos oss om vi inte får ta del av dina personuppgifter.

Kursanmälan

Valpkurs
Kontakt & Kontroll 1
Övriga kurser ange vilken i övrigt